@ 2013 www.petrplisek.cz
Na pravé straně vidíte příklad výstupu po distriktování dat. Distriktování znamená, že máte nějaký soubor dat (např. seznam zákazníků - jak stávajících tak potencionálních) a chcete se rozhodnout, kde umístíte pobočku firmy. Rozhodující pro Vás bude, aby pobočka obsloužila určitý počet klientů (např 20.000). Problém je jak určit, kolik klientů je v okolí toho či onoho města? Tak přesně tento problém se takto dá vyřešit. Výsledkem je, že získáte databázi s geo souřadnicemi a rozčleněním na úseky dle Vámi zadaných kritérií.
Druhý příklad ukazuje využití spolu s mapami Google, kdy chcete na mapu zobrazit svoje data (např.: partnerskou síť). Tyto data jsou uložena na Vašem serveru a můžete je průběžně aktualizovat, zatímco zobrazování probíhá automaticky z této databáze. Pokud kliknete na odkaz níže, můžete si prohlédnout jak to celé funguje z pohledu uživatele.